SolidDesk

Vă susținem în realizarea transformării digitale și a ambițiilor de business.

GESTIONAREA SOLICITĂRILOR

Este funcționalitatea de bază a
soluției ce permite transformarea
solicitărilor în tickete în vederea unei mai bune organizări.

 

GESTIONAREA CLIENȚILOR

Administrarea bazei de date de
clienți cu contacte multiple și diverse roluri în organizație.

 

GESTIONAREA ABONAMENTELOR

În cazul în care în relația cu clienții tăi îți propui să furnizezi abonamente de suport și îți dorești ca timpul
alocat rezolvării problemelor acestora să contorizeze în acest mod.

LUCRU CU ECHIPE MULTIPLE

Se pot integra echipe multiple, care în funcție de know-how, pot trata tipologii de probleme diferite (vânzări, suport tehnic, HR etc)

SLA MANAGEMENT

În relația cu clientul sunt anumite standarde de calitate, iar pentru a raspunde acelor așteptări, acestea trebuiesc clar definite. Exemplele pot fi multe: În cât timp răspundem?

În cât timp trebuie să se rezolve complet o solicitare etc.

RAPOARTE ÎN TIMP REAL

Poți măsura anumiți parametri definiți și îți poți da seama mai bine ce trebuie să îmbunatățești, la timpul potrivit.

MANAGEMENTUL UTILIZATORILOR


Oferă modalități simple de management, de la creare simplă din interfață, până la modalități avansate cum ar fi crearea automatizată prin import din fișier sau din Active Directory.

MULTI-CHANNEL


Preluare solicitări din diverse medii de comunicare cu clienții:


E-mail poți conecta oricâte adrese email sau shared mailboxes;


Web-form integrabil cu site-ul;


Telefon cu Asistent Virtual Inteligent care oferă interacțiune în timp real cu clientul, preluând și introducând în aplicația help desk problemele specificate de acesta telefonic.

DE CE ai avea nevoie de soliddesk?

Mai mult ca sigur managerii companiei vor să știe în orice moment care sunt clienții mulțumiți sau dacă sunt colegi mai încarcați decât alții.

VOLUMUL DE SOLICITăRI

Activitatea oricărei companii depinde de clienții săi, iar creșterea
afacerii depinde de păstrarea clienților multumiți și fideli. Orice companie își dorește cât mai mulți clienți. Dar mai mulți clienți înseamnă de multe ori mai multe apeluri, mai multe solicitări, mai multe întrebări.
Volumul de solicitări nu este uniform, pot fi perioade în care acesta poate crește depășind capacitatea resurselor existente. Tratate necorespunzător, toate aceste solicitări se pot întoarce împotriva creșterii. Iar asta se poate întampla oricând, nu doar în
perioadele aglomerate ale anului.

AUTOMATIZARE - RĂSPUNS RAPID

De altfel, încearcă să îți imaginezi care sunt căile de comunicare de astăzi ale unei companii, în relație cu clienții: telefon, email, website etc.

Și uneori ți-ai dorit să fie conectate toate într-un singur loc, mereu la îndemana echipelor tale. Alteori, ți-ai dorit ca toți membrii echipei tale să fi răspuns rapid și calitativ clienților companiei. Sau ca răspunsurile să fie deja redactate atunci când ai o întrebare care a mai fost primită.

LA CE SĂ FOLOSEȘTI soliddesk

=

Pentru solicitări interne

IT – organizezi mai eficient modul de interacțiune între utilizatori și responsabilii departamentului IT.
HR – pentru simplificarea procesului de angajare sau plecare din firma, prin integrarea formularelor și operațiunilor specifice, dar și pentru managementul diverselor cereri ale angajaților.

=

Pentru cererile din afara companiei

Front Desk – cu ajutorul Asistentului Virtual Inteligent poți prelua automat apelurile telefonice și ești sigur că nu pierzi oportunități de afaceri din cauza încărcării liniilor telefonice în timpul zilei sau din cauza indisponibilității din afara programului de lucru.
Suportul relației cu clienții – răspunsul la solicitările clienților provenite din diverse canale de comunicare.
Operațiuni specifice business-ului – pot fi integrate departamente de vânzări, marketing, logistică, furnizori externi și nu numai.

Multe din activitățile companiei se pot rezolva mai bine cu Soliddesk

SolidDesk poate ajuta să îți dai mai bine seama de câte ori îți atingi obiectivele sau de câte ori acestea sunt afectate.

Cu SolidDesk poți organiza lucrurile astfel încat să surprinzi plăcut în fiecare zi orice colaborator, chiar dacă activitatea business-ului tău presupune interacțiunea cu clienții pe multiple canale de comunicare.

Follow us on social media

Adresa corespondență

Strada Vasile Alecsandri 1b, Ilfov, Voluntari

Cod poștal 077190

 

contact@tnttech.ro

Tel.: +4 031 630 5001