incubatorul de Soluții

Vă susținem în realizarea transformării digitale și a ambițiilor de business.

comenzi cu stoc fizic

  • Extrem de simplu și totul automatizat
  • Clientul comandă, comanda se plasează automat la furnizor, se recepționează automat factura de la furnizor, platforma face NIR-ul (notă de intrare-recepție) apoi emite factura către clientul final.
  • Network One Distribution se ocupă de livrarea produselor către clientul final. Pe lângă avantajele unui stoc foarte mare de produse, NOD are și o flotă impresionantă de curieri cu care livreazp marfa zilnic către toți clienții din România.
  • Clienții pot achita și RAMBURS, nu te îngrijora…platforma știe și de acest proces de livrare și plată. NOD în relație cu firmele de curierat au stabilit ca tu să primești banii în termen de 2 până la 5 zile.

comenzi cu stoc virtual (licențe..)

  • În ziua de azi programele software sunt consumate sub formă de abonament. Nu toate, dar cu majoritatea așa se întâmplă.
  • Clientul poate activa și dezactiva o licență când își dorește, dar cel mai important este că platforma noastră poate livra accesul la software-ul dorit instantaneu – opțiune valabilă pentru clienții care aleg să plătească direct cu cardul – online, pe site. Pentru cei care aleg să plătească altfel, se va livra la fel de repede în momentul în care tu alegi ca și seller.
  • În cazul în care clienții au ales plata lunară sau anuală a licențelor, abonamentul lor se poate reînnoi automat din platformă.
  • În plus vă punem la dispoziție în platformă tehnici de debitare automată.

astăzi, cea mai importantă platformă este cea de mobile. știm asta și de aceea nu trebuie să îți faci griji!

peste 80% din traficul magazinelor online este generat de telefoanele mobile

 

Știm că și pentru tine, clienții sunt importanți și de aceea îți oferim accesul la tehnologie de vârf, pentru a comunica eficient și ușor cu ei, prin intermediul: Facebook, WhatsApp, chatbot integrat în site, telefon sau email pentru ca tu să nu mai ratezi NICI O OPORTUNITATE de vânzări.

 

Nouă ne place foarte mult MAIA, ASISTENTA NOASTRĂ VIRTUALĂ INTELIGENTĂ. 

Integrarea platformei de e-commerce cu soluția MAIA are foarte mult potențial și poate face din MAIA-  angajatul perfect din call-center sau din departamentul de relații clienți. Poate primi telefoane, îți notează întotdeauna absolut tot, poate genera singură apeluri și poate comunica clienților tăi ce îți dorești (un termen de plată, o scadență sau de ce nu chiar o ofertă).

Orice scenariu este POSIBIL, doar trebuie să ne spui ce ți-ai dori și noi vom face tot posibilul să o învățăm pe MAIA, să te ajute așa cum îți dorești.

Magazinul tău multifuncțional

  • Noi îți aducem și furnizori, dar tu poți alege ce le oferi clienților tăi. Poți personaliza grupele de produse care le vor fi afișate.
  • Clienții sunt de cele mai multe ori diferiți, de aceea asigurăm suportul atât pentru clienții B2C cât și B2B.
  • Vrei un magazin nou, mai nișat, pe o altă categorie de produse? Nimic mai simplu, îți asigurăm deschiderea mai multor magazine online, fără eforturi colosale.
  • Vrei să oferi mai mult clienților și vrei o descriere cât mai completă a produselor comercializate prin platforma propusă de noi? Nu îți fă griji platforma suportă și integrarea cu serviciul ICECAT (catalog de produse cu descriere deschisă online)

despre modalitățile de plată disponibile în platformă

Te întrebi cum încasezi de la clienți? Platforma de e-commerce permite următoarele integrări și funcții.

QR CODE

MobilPay Wallet de la Netopia

Card bancar

Ramburs

suport tehnic

Îți oferim posibilitatea să își alegi calea de comunicare dorită (telefon , email, chat bot, facebook) noi suntem acolo pentru a-ți asigura suportul necesar!

%

Pachetul TOT AL TĂU

%

Pachetul FĂRĂ GRIJI

%

Pachetul CU DE TOATE

Follow us on social media

Adresa corespondență

Strada Paris nr 35 Sibiu

Cod poștal 550131

 

bogdan@tnttech.ro

Bogdan +4 0728 600 188