incubatorul de Soluții

Vă susținem în realizarea transformării digitale și a ambițiilor de business.

PRELUARE INCIDENTE DIN

MAI MULTE SURSE


Informațiile pot fi recepționate din diverse surse: manual din aplicație, email, formular integrat pe pagina web a companiei, telefonic (chat bot), facebook,
API, IoT -device extern care poate deschide sau închide un ticket în funcție de parametrii stabiliți din aplicația clientului (mobilă/desktop)

CONFIGURARE INCIDENTE/TICKETE CASCADATE (SERIE, PARALEL)


Configurarea se poate realiza cascadat, de la un departament la  altul, într-o anumită ordine în funcție de setări. Iar un ticket poate crea la rândul său alte tickete în paralele către alte departamente.

SERVICE LEVEL

AGREEMENT


ContrALL permite configurarea SLA în funcție de client sau produs, precum și generarea de alerte pentru anumite echipe/operatori atunci când se apropie termenul de soluționare al incidentului/ticketului înregistrat.

CONTORIZAREA TIMPULUI

DE LUCRU


Aplicația permite marcarea în calendar a ticketelor/incidentelor, oferind o imagine de ansamblu asupra nivelului de încărcare al echipelor de intervenție. Angajații au acces permanent la agenda ticketelor prin integrarea soluției cu Office365 (calendar și Email)

KNOWLEDGE

BASE


ContrALL permite configurarea unor răspunsuri automate pentru anumite incidente/cazuri – frecvent întâlnite și oferă soluții personalizate utilizând inteligența artificială.

CONTRACTE


Direct în aplicație aveți acces la evidența contractelor și a serviciilor furnizate. ContrALL este adaptată să păstreze și să gestioneze toate serviciile furnizate, contractele și statusul clienților.

FACTURARE


Aplicația ContrALL permite emiterea de facturi către clienți în funcție de contracte și timpul alocat soluționării incidentelor din sistem.

TICKET TAGS/ETICHETE


Soluția permite organizarea ticketelor/incidentelor înregistrate în funcție de anumite etichete- oferind o imagine de ansamblu asupra problemelor frecvente / repetate / comune etc.

„ContrALL transformă toate cererile/informațiile primite din mai multe surse și din diverse canale în tickete și acționează ca un singur punct de contact între furnizorul de servicii și client, de la recepția incidentului, la gestionarea ticketului și facturarea serviciilor.”

Ana Ionică

SmartCity Solutions SRL

contrall oferă flexibilitate în gestionarea incidentelor

Alege o platformă de management centralizată, care îți oferă vizibilitate instantanee, identifică cauza principalelor probleme care afectează productivitatea afacerii. ContrAll este soluția care îți permite abordarea dinamică a problemelor, îți garantează siguranța datelor și te ajută să crești ca și business.

 

Follow us on social media

Adresa corespondență

Strada Vasile Alecsandri 1b, Ilfov, Voluntari

Cod poștal 077190

 

contact@tnttech.ro

Tel.: +4 031 630 5001