Cu scopul de a clarifica cateva idei si moduri in care puteti implementa solutia ContrALL, venim in intampinarea dumneavoastra cu o serie de sugestii, pe care alti clienti le-au considerat utile.

  • Scenariu 1 ContrALL pentru firmele de transport

In eventualitatea in care personalul cu care opereaza compania Dvs., trebuie sa aiba o planificare a timpilor de lucru (calendar de ture) si modul de lucru actual este anevoios, atunci unul dintre scenariile ContrALL vi se potriveste.

Cum se poate face stabilirea turelor in mod automatizat?

Modulul de apelare telefonica (MAIA) poate fi setat pentru apelarea personalului Dvs. avand in vedere aspecte cum ar fi:

  • Sa nu sune pe cine este in concediul de odihna sau medical
  • Sa nu sune decat in anumite intervale orare
  • Sa sune doar pe cei care nu au confirmat sau nu au raspuns apelurilor anterioare
  • Sa preia in cel mai usor mod si totodata legal (prin confirmarea vocala cu inregistrare apel)
  • Sa confirme cu sms cele confirmate anterior de cel apelat.
  • Sa ii reaminteasca ziua si ora la care incepe tura, precum si alte detalii logistice/operational – poate fi tot apel telefonic sau sms
  • Nu in ultimul rand, poate scoate un raport cu calendarul turelor, pentru intervalul de timp ales

MAIA, poate ajuta si la reamintirea unor sarcini de lucru foarte importante:

Personalul specializat pentru transport trebuie sa faca anumite teste medicale periodice. Nimic mai simplu pentru ContrALL, integrat cu modulul MAIA care poate fi programat sa reaminteasca si totodata sa solicite confirmarea personalului Dvs. pentru prezentarea la controlul medical. La fel de simplu, la final de zi sau conform scenariului stabilit, ContrALL poate trimite automatizat raportul de prezenta/ confirmarea prezentei la analizele periodice, catre compania care va asigura serviciile medicale.

 

 

  • Scenariu 2 Cum folosim ContrALL pentru automatizarea departamentului de suport clienti?

Ne dorim clienti in fiecare zi, insa pe masura ce dorinta se indeplineste, trebuie sa ne facem griji de modul in care ii deservim. O zicala din popor spune ca asa usor cum vin (si stim ca nu vin chiar asa usor), asa si pleaca. Insa nimeni nu isi schimba un punct de vedere, decat daca este fortat sa o faca, asa ca direct proportional cu grija noastra va fi si procentul de retentie si gradul de multumire al clientilor.

Indiferent de industrie, stim de la noi ca atunci cand avem o problema cu produsul cumparat, rezolvarea trebuie sa fie pe cat posibil, instantanee.

Cum poate ajuta ContrALL?

  • Poti folosi conectorul email si cel de telefon, iar problemele semnalate de clientii tai vor fi colectate automatizat si impartite responsabililor cu suportul clientilor, in timp real.
  • Posibilitatile de raspuns catre client sunt multiple, iar timpul tau de raspuns si personalul alocat, poate scadea progresiv. Automatizarea raspunsului folosind tehnologia ContrALL:
  • Cu Asistent Virtual Inteligent (MAIA), poate reduce timpul de raspuns cu pana la 20%
  • Cu conectori Facebook, Messenger si Teams se poate reduce timpul de raspuns cu pana la 10%
  • Mesaje de tip sablon poate reduce timpul de raspuns cu 3 pana la 5%
  • Folosind AI Response (modul de raspuns automatizat, ce preia din baza de date solutiile care au rezolvat probleme similare anterioare), se reduce timpul de raspuns cu pana la 15%

Sumarizand, ContrALL poate reduce timpul de raspuns si incarcarea cu peste 30% (tinand cont ca scutim 20% din timp pentru preluarea mesajelor cu modulul MAIA si folosind AI Response, putem raspunde cu pana la 15% mai rapid solicitarilor inregistrate). Aceste optimizari se pot traduce prin imbunatatirea timpului de raspuns si/sau reducerea de costuri, toate contribuind la cresterea gradului de satisfactie al clientilor.

Nu in ultimul rand:

  • Lucrul organizat in cadrul oricarei companii poate creste semnificativ gradul de satisfactie al clientilor inraport cu aceasta
  • Asistentul Virtual Inteligent (MAIA), poate raspunde oricand. Un asistent virtual va lucra non-stop pentru dumneavoastra, fara a solicita concediu
  • Intr-un mediu in care este implementat ContrALL, pierderile de informatii sau fenomenul de “uitare” al sarcinilor de lucru este diminuat la minim